Olpe - Olpe2 - Reisverslag uit Olpe, Duitsland van Monica en Louwe Huizer Boekema - WaarBenJij.nu Olpe - Olpe2 - Reisverslag uit Olpe, Duitsland van Monica en Louwe Huizer Boekema - WaarBenJij.nu

Olpe - Olpe2

Door: Louwe

Blijf op de hoogte en volg Monica en Louwe

07 Juni 2015 | Duitsland, Olpe

Na alweer een heerlijke nacht aan de koffie. Tot gisteravond laat gelezen in Nicci French's "Denken aan vrijdag", kan bijna geen toeval zijn want we hebben heel veel aan en over vrijdag gedacht, het boek moest uit want de vrijdag dient afgesloten te worden! Na de koffie toch weer met de fietsen aan de slag, vervoerklaar maken, voorwielen eruit, spatborden voor eraf en het stuur 90 graden gedraaid. Ziet er enigzins droef uit, maar wat moet, dat moet. Even over een uur melden Vincent en Remdo zich, drinken even wat en gaan met ons mee voor een welverdiende lunch, zij rijden immers even 660 km heen en weer om onze fietsen te halen en thuis te brengen. Hoewel het een beter smaakt dan het ander is het een gezellige lunch, leuk ook om even een stukje " eigen" in de buurt te hebben, een week is relatief kort, maar lijkt in onze ogen toch behoorlijk lang. Net na drie uur gaan de fietsen op en in de auto en vertrekken ze weer richting huis. Wij brengen de rest van de middag en avond lezend door, lekker lui in de tuinstoelen in de zon en dat is toch een heel ander gevoel dan al trappend tegen venijnige klereheuvels op te fietsen. Het vakantiegevoel begint te komen, we hebben zin in Berlijn, hoeven niet meer al te selectief te zijn qua te bezoeken plaatsen want we hebben maar liefst 11 hele dagen daar. Om kwart over zeven krijgen we bericht dat Vincent en Remco weer veilig thuis zijn, ook een lekker gevoel!

• 08 Juni 2015 - 18:24

Aukje:

Nu kunnen jullie dan eindelijk genieten van jullie
    welverdiende rust!
    Heel veel plezier in Berlijn en pas goed op elkaar!